OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Kruszwica.

 

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1), w związku z art. 8h ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Kruszwicy uchwały nr LIX/753/2023 z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Kruszwica.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego gminy.

Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). /wzór formularza dostępny jest pod linkiem https://bip.kruszwica.gmina.pl/?cid=325&bip_id=18170/.

Stosowne wnioski należy składać na adres i w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków  komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres mailowy: umatkruszwica [dot] um [dot] gov [dot] pl bądź adres skrytki ePUAP: 8rxhsx363i/SkrytkaESP- w terminie do dnia 30 września 2024 r. (włącznie).

Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada)  wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.

           

                                                                                                                                                                                                   Burmistrz Kruszwicy

                                                                                                                                                                                                   Mikołaj Bogdanowicz

Sporządził: Mariusz Łęczycki

KLAUZURA RODO

Jednocześnie, zgodnie z przepisem art. 8h ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję, że na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2):

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kruszwicy. Można się z nim skontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, na adres e-mail: umatkruszwica [dot] um [dot] gov [dot] pl, na adres skrytki ePUAP: 8rxhsx363i/SkrytkaESP bądź telefonicznie: (52) 35 15 010.

2. Do kontaktów w sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iodatkruszwica [dot] um [dot] gov [dot] pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit c w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), jakim jest sporządzenie planu ogólnego gminy.
  2. art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekazano administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.

4. Pani/Pana dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.: podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe, radcowie prawni, podmioty kontrolujące administratora, uczestnicy postępowania lub organy właściwe do załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa oraz inne podmioty publiczne uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów.

Pani/Pana dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków.

Pani/Pana dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.

5.Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:

  1. sporządzenie planu ogólnego gminy jest dokumentacją przechowywaną wieczyście,
  2. w zakresie danych, gdzie wyrażono zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody.

6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora ma Pani/Pan prawo do:

  1. dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, z ograniczeniem wynikającym z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) - do uzyskania wszelkich dostępnych informacji o źródle pochodzenia danych osobowych przysługuje, jeżeli uprawnienie to nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano,
  2. sprostowania danych;
  3. usunięcia danych, jeżeli:
    1. wycofano zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
    2. dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
    3. dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
  4. ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:
    1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
    2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
    3. administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
    5. żądanie ograniczenia przetwarzania nie wpływa na tok i przebieg postepowania.
  5. cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.

7. Podanie Pani/Pana danych:

  1. jest wymogiem ustawy, na podstawie której działa administrator. Jeżeli nastąpi odmowa podania danych lub podane dane będą nieprawidłowe, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa,
  2. jest dobrowolne i odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.

8. Przysługuje Pani/Panu skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.

10. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.